reklama

Šťastie sa sfarbuje dozlatista

Zrazu mi osvetlí izbu. Ležím na posteli a len ťažko by som opísala čo cítim. Každým zasvietením však prichádzam na to, že mám v hlave búrku. Nie síce takú, aká momentálne zúri von, ale aj tak naberá „poriadné grády“ Môj úžasný život plný práce, práce a výjazdov s ľuďmi, ktorých len ťažko nazvať kamarátmi, zasiahol blesk. Bojím sa! Jedna veštica mi raz povedala, že by som sa im mala vyhnúť. Môžem však donekonečna utekať a tváriť sa, že všetko je fajn??? Za tento môžem iba ďakovať Bohu. Bleskom môjho života je totiž človek. Dáva do môjho života toľko potrebného svetla, že dokážem dovidieť smer môjho poberania sa. Nepotrebujem ani jeden lampášik, ani jedného sprievodcu, stačí mi jeho záblesk. Nie je tu pri mne. Smútok? Neviem to, dokážem sa totiž tešiť z každej jednej minútky, ktorú trávi so mnou. Pri pohľade jeho očí nechcem viac iba prežívať. Dva nádherné dni. Na ne nepostačí opis typu: nedeľa, námestie, ja a on, pusa a odchod.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

„ Som tu!“Len čo zložím telefón schytím moju obľúbenú tašku a utekám po schodoch dole. Musím sa pridržiavať, pretože moje nohy necharakterizovateľného zakrivenia neposlúchajú. Ešte povyberám nejaké papieriky z vlasov a už som von. Myšlienky mi víria hlavou a ja už menej smelým krokom idem ďalej. Nič mi nikde netrčí? Sú tie šaty naozaj vhodné? Neprehnala som to všetko???Pohľad a všetky pochybnosti sú preč. Žasnem, zrazu nepočujem v hlave nič. Smerujeme na jedno z najkrajších miest tu pod Tatrami. Námestičko zapĺňa iba slniečko a autá zahraničných turistov. Neviem z neho spustiť oči, je to všetko také nádherné, aj napriek tomu, že prechádzame okolo cintorína a pre pohľad na Tatry musíme ísť po starej rozbitej ceste okolo družstva.Pod nápevom očarujúcej vône kávy sedíme na lavičke v parku. Pri slovách:„If you told me to cry for you, I could,If you told me to die for you, I would, Take a look at my face, there's no price I won't pay to say these words to you,I will love you – always “ (Bon Jovi)sa mi líca zaplavia rumencom. Začínam byť rozpačitá. Ako to zoberie? aKO? AKO? Potiahne ma za ruku. Spod objatia stromov sa ukazuje slniečko, až ma nakoniec úplne opantá a ja zrazu stojím v strede námestia. Nežne mi pohladí líce. Nedýcham. Úplne na to v tento moment zabúdam. Pobozká ma. Nohy sa mi podlamujú a ja len ťažko ustojím ďalší bozk. Svet beží okolo. Tak rada by som čas poslala dočerta. Všetka túžba sa premenila v toľkú skutočnosť. Šťastie si nás opantalo svojou silou. Nezvládam to. slzy sa mi derú na povrch. V jeho očiach vidím toľké bezpečie, toľkú túžbu... Môj sen prebudí až telefón a jeho mám ťa rád nesúce sa ďaleko od Popradu." I miss you, like the desert miss the rain.....Aj napriek vzdialenosti je stále so mnou. Nemôžem prestať myslieť na jeho šibalský pohľad, keď mi spieval...zober ma naspäť tam, kde som býval...Prišla som na to, že život nie je iba o práci, ďalšej práci a o každodenných fuškách, dokonca nie je ani o večerných posedeniach pri kofole s ľuďmi, ktorých sotva poznám. Život je takýchto okamihoch........Ďalšia krása nášho mesta. Príjemný letný večer. Deka, sviečky a všade naokolo rozvoňiavajúce kakavko so škoricou:)))"Kde si bola doteraz ?Pri jeho bozku spojenom s touto vetou opäť prestávam dýchať. Všetky moje túžby sa v tú chvíľu splnili. Prešla ma aj zúfalosť, ktorú som cítila týždeň dozadu, keď sa nám aj napriek našej veľkej snahe nepodarilo stretnúť. Túto noc mi môže závidieť každá hviezda na nebi. Svietim.Moje šťastie sa sfarbuje dozlatista na každučkom strome okolo. A ja tak túžim povedať:milujem ťa, neviem či v živote budem milovať niekoho tak ako teba. Bojím sa. Chytí nohy na plecia a už ho neuvidím. Je pre mňa všetkým. Neviem si už predstaviť život bez neho. Pretože naše šťastie sa sfarbuje dozlatista na každučkom strome okolo.Ďakujem že si!

Michaela Smolárová

Michaela Smolárová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia takých ako som ja volajú exoti.... ja sa za to nehanbím, nemám prečo... život je s nami oveeeľa krajší... dokážeme ukázať ostatným iný pohľad na svet... a ja Vám ho chcem ukázať aj takto:)) veď naj sme zdraví:))))))))))) Zoznam autorových rubrík:  from ITK to you:))))rodinkakonzerváreň:))trúba:))) iba o mneslunečkáááako nasrať koňa - meine driste

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu