reklama

Slová nesúce sa chodbou/ alebo ako nezabiť kolegov

" Hello Eric this is me - trouble...." :)) Už pri tejto vete nastáva v kancelárií šum ako na trhu. Čo si to len tá Smolárová myslí, telefonuje a nie tak, aby sme jej rozumeli...svinstvo

Písmo: A- | A+
Diskusia  (46)

Hneď ako skončím poberám sa smerom zatiaľ neurčitým, ale jedno viem iste, bude to von. Kolega na mňa hnusne zazrie a davaj ho za mnou...." Ozaj, vy naozaj odchádzate???"" Jasné!"Nerozumiem, je to predsa najnovšia novinka, ktorá už stihla obehnúť celú fabriku. Jeho pohľad neprítomnej ovce ma už v niektorých momentoch vie riadne vytočiť. Tieto veci akože nevie, ale všetky moje telefonáty by vedel rozanalyzovať ešte hodinu po zavesení.Pohľad milého medvedíka neprekryje jeho slizkú povahu. Vlastne mi pomohol, konečne som sa rozhodla odísť. Odkedy som mu na jednej služobnej ceste naznačila, že by mohol byť mojím otcom znepríjemňuje mi každučkú minútu...Konečne sa otočil a pobral naspäť so svojím nechápavým pohľadom.ÁÁÁ......Idem tou našou chodbou smerom dole." Mladá, čo si o sebe myslí, sa oblečie ako héééérečka"Vojde do mňa zlosť. Dva dni Miška dva dni, to už nejak vykryješ..Otvorím dvere na kolegovej kancelárií. Hneď ako ma zazrie, vie čo potrebujem.Kým chystá kávu zavolám Reňu. Zase sa len dozviem new pikošku, môj odchod je spätý s tehotenstvom.Áno, odhalili ma, čakám, a dokonca trojčatá a podľa pohľadov dvoch konzerv - keď som vychádzala von s kanclíku- usudzujem, že to budem mať isto s ním.....Na obede ma už dorazí iba jedná "milá" náčelníčka kmeňa konzerv:" Nefandíte si kúsok??? Ta, nech sa Vám darí... ", prekúsi tak cez zuby, že mám pocit, že ich začne po mne pľuť,keď sa otočím...ÁÁÁSTARAJTE SA UŽ KONEČNE KAŽDÝ SÁM O SEBA!!!!!Stále si poviem, že si to nebudem všímať, ale dá sa to????Čo vy a kolegovia??Tiež Vás vedia takto dožrať???

Michaela Smolárová

Michaela Smolárová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia takých ako som ja volajú exoti.... ja sa za to nehanbím, nemám prečo... život je s nami oveeeľa krajší... dokážeme ukázať ostatným iný pohľad na svet... a ja Vám ho chcem ukázať aj takto:)) veď naj sme zdraví:))))))))))) Zoznam autorových rubrík:  from ITK to you:))))rodinkakonzerváreň:))trúba:))) iba o mneslunečkáááako nasrať koňa - meine driste

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu