reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Smolárová

Michaela Smolárová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia takých ako som ja volajú exoti.... ja sa za to nehanbím, nemám prečo... život je s nami oveeeľa krajší... dokážeme ukázať ostatným iný pohľad na svet... a ja Vám ho chcem ukázať aj takto:)) veď naj sme zdraví:))))))))))) Zoznam autorových rubrík:  from ITK to you:))))rodinkakonzerváreň:))trúba:))) iba o mneslunečkáááako nasrať koňa - meine driste

reklama

trúba:))) iba o mne

Chceš niekomu zlepšiť náladu - zastav ho!

Michaela Smolárová

Chceš niekomu zlepšiť náladu - zastav ho!

Včera večer ma chytila poriadne za ramená a dostala do stavu, v ktorom som nebola už nejaký ten čas. Bola krutá, nesmierne krutá a ja som sa asi prvýkrát rozhodla s ňou bojovať. Predsa som už silná žena a musím sa naučiť konečne čeliť aj jej, keďže som sa naučila čeliť pred časom aj predmenštruačnému syndrómu. Nacibuľkovala som na seba nejaké štyri vrstvy oblečenia, vzala som svojho spojenca a už ma nebolo. Ale len čo som došla ku garážam - čo je takých 200 metrov od mojej bytovky - už to na mňa prišlo opäť. Keby som mala chuť, behala by som...keby sa vo mne našla nejaká sila, kopala by som do niečoho, ale ja som skončila pri obyčajnom plači....

  • 6. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 705x
  • 1
Čo znamená, keď mi niekto povie, že som koň??

Michaela Smolárová

Čo znamená, keď mi niekto povie, že som koň??

Lepšie povedané konica???

  • 23. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 106x
  • 5
Postrach svadba

Michaela Smolárová

Postrach svadba

Moja mladšia sesterka sa ide vydávať. Neberiem jej to ak chce nech, ale preboha ľudkovia zastavte moju babku........

  • 5. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 452x
  • 42
Švinka - to som ja

Michaela Smolárová

Švinka - to som ja

Mam 20, mnoho ľudí vo mne vidí malú naivku, ktorá si myslí že svet je iba o nej, Ľudia, nie je to tak.......

  • 30. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 281x
  • 5
10 vecí, ktoré na sebe nenávidím/2

Michaela Smolárová

10 vecí, ktoré na sebe nenávidím/2

V jednom filme s dosť podobným názvom malo dievča problém s chalanom. Ja, ja mám problém občas žiť a výjsť sama so sebou:)

  • 23. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 523x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu