reklama

Večer čisto iba o ňom!

Je desať hodín a nám sa konečne podarilo dôjsť do reštiky. Kamoš oslavuje narodeniny. Keďže nám ani srnky v lese neprezradili koľko to vlastne má, gratulovalo sa k osemnástke, ale zafinišovali sme to pesníčkou Tá naša päťdesiatka...:) Po výdatnom jedle sme začali kecať jedna radosť. Ja popri fučaní prebehnem na tému sex. Darmo, je to predsa vďačná téma a áriu vzdychov nad zlým počasím sme už prekonali.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Vedľa pri stole sa zišla veľká grupa ľudí. Boli celkom príjemní, neustále sa usmievali jeden na druhého a tie ich pohľady sa proste nedali prehliadnuť. Moje náruživé sledovanie zaklincoval až kámoš, keď sa opýtal:"Myslíte, že to bude dnes grupák, myslím tých odvedľa..."Zabehlo mi... Ale isto to poznáte, nech tresne hocikto hocičo hneď nad tým začnete uvažovať. Naozaj všetko tomu nasvedčovalo. Červená ako rak som zvolila iný smer sledovania. Zaujala ma jedna dvojka. Mierne prítulný chalan stále iba objednával a objednával. Potom ju pobozkal a opäť nasledoval pohárik. Bolo viac ako jasné o čo mu ide. Sledovanie číslo dva mi opäť prerušil kamoš, keď začal zisťovať aké máme najzaujímavejšie sexuálne zážitky.Zrazu som mala pocit, že život je iba o ňom. Zovšadiaľ sa na nás valí sex. V reklamách, videoklipoch, na koncertoch a to by som mohla ešte vymenovať asi 50 príkladov. Jedná známa speváčka ide na to rafinovane, na svojích koncertoch behá iba v korzetíku a podväzkoch - teda behala, pretože teraz tá postava už nie je to čo bývala - a má sa jak dobre:)))) Ale nemusíme ani utekať tak ďaleko. Ak chcete, aby VÁŠ článok zaujal, treba mu do nádpisu šmariť to jedno čarovné slovíčko a máte to jasné - množstvo prečítaní a pár jednotlivcov, ktorých konzervovanosť niekam utiekla a nemajú problém sa vyjadriť. Je zaujímavé, že aj napriek tomu ako nás táto téma láka (ako potajme čítame všetky články o sexe a potichúčky trháme zakázané strany) nevieme, alebo lepšie povedané máme zábrany, o sexe hovoriť. Hallloooo, už nie sme v čase žltých hviezdičiek na pol obrazovky. Mňa raz prekvapila moja babka, keď mi dávala rady, kde nájdem po desiatej to najzaujímavejšie:))))

Michaela Smolárová

Michaela Smolárová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia takých ako som ja volajú exoti.... ja sa za to nehanbím, nemám prečo... život je s nami oveeeľa krajší... dokážeme ukázať ostatným iný pohľad na svet... a ja Vám ho chcem ukázať aj takto:)) veď naj sme zdraví:))))))))))) Zoznam autorových rubrík:  from ITK to you:))))rodinkakonzerváreň:))trúba:))) iba o mneslunečkáááako nasrať koňa - meine driste

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu