reklama

Ideál chlapa.......fúj.....

Viete čo sa mi dnes stalo?? Prídem do práce a pán Kolega stojí pri svojom stole iba v červených trenírkach......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (56)
Obrázok blogu

Zrejme mi chcel ukázať svoje super telo, ale žiaľ toto malo na mňa úplne opačný účinok...Teraz, to znamená asi 3 hodky od striptízu, si akože zašíva gate, aby to nevyzeralo až tak blbo, pričom na mňa pozrie asi každú tretiu minútu tým zvodným pohľadom.Poď rozdáme si to tu na stole, taká úžasná rýchlovečka.... Sorry, ale tento pohľad vo mne nič také nevyvoláva. Som asi brzda, pretože na mňa nezaberá ani taktika:pozerám si naschvál stránky typu čo urobí žene dobre alebo skvelý sex v strednom veku.Kolega (nad 30) mi to vysvetlil tak, že chlap si chce čosi po určitom veku dokázať a tak sa snaží zbaliť mladú žabku, aby si mohol povedať: čau ja som kanec....jaký som vymakaný, keď som ju dostal a podobné drísty....Takže to zhrniem. Som ja srnka v strašne veľkom lese a mám čakať pokiaľ sa na mňa nejaký kanec nenalepí a nepretiahne ma??? Ďakujem, ale pripadá mi to ako kríženie dvoch odlišných živočíšnych druhov.Tie taktiky ale stoja za uverejnenie. Väčšina mužov to prepletie, aby bol kocúr vo vreci:))))1. Taktikasom milý, nosím ti kvety, opantám si ťa šarmom (skôr až prehnaným záujmom, ktorý našťastie polovicu ženského osadenstva to zvykne odplašiť) a ty moja malá naivka si so mnou postupom času ľahneš...2. Taktikapoviem ti fóry typu - rozvediem sa, si pre mňa jediná, zahol som žene iba teraz, milujem iba teba a samozrejme kopec komplimentov....3. Taktika nenápadne ju začnem ošahávať, tu raz za rúčku a potom si predsa môžem dovoliť chytiť ju okolo pása s výhovorkou, slečna prepáčte, ale neviem prejsť4. Taktikatáto je už no podľa mňa pre zúfalcov - peniazeukážem jej koľko toho mám, pretože ženy sú naprogramované na peniaze, nič viac ich nezaujíma. Možno to vyznie hnusne, ale budiš. Prečo by som mala dočerta súložiť s niekym, kto sa mi hnusí každou jednou bunkou tela len preto, že má prachy???Tie peniaze mi za to nestoja, aby som sa cítila jak sviňa a nemohla na seba ani do zrkadla kuknúť.

Michaela Smolárová

Michaela Smolárová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia takých ako som ja volajú exoti.... ja sa za to nehanbím, nemám prečo... život je s nami oveeeľa krajší... dokážeme ukázať ostatným iný pohľad na svet... a ja Vám ho chcem ukázať aj takto:)) veď naj sme zdraví:))))))))))) Zoznam autorových rubrík:  from ITK to you:))))rodinkakonzerváreň:))trúba:))) iba o mneslunečkáááako nasrať koňa - meine driste

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu