reklama

Režisér

A tak sa jedného dňa zobúdzam vo filme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Všade vôkoľ mňa sú neskutočne nastylované herečky a herci. Make up, prekrýva všetko, čo len môže. Hlavný zámer neodkrytia čo i len malej časti reality sa úplne stratil. Robím presne to, čo chce odo mňa on. Smejem sa na jeho povel tým umelo vytvoreným žiarivým chrupom pričom len ticho trpím, pretože neviem ako ho očariť, aby ma obsadil do hlavnej úlohy. Pchám sa mu do zadku, pomaly sa plazím pri jeho nohách, aby som nakoniec prišla na to, že aj tak skončím len ako komparzistka, síce hlavná ale komparzistka. Okolo mňa sa nikdy nebude točiť dej a už vonkoncom sa mi nepodarí dostať na záverečnú scénu. On ma tam proste nechce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes mi moja naivnosť vytrhala všetky vlasy a ešte mi aj skoro rozbila hlavu. A to všetko pri tom, ako som sa snažila hrať život podľa niekoho iného, svet plný divadla a bravúrnych hereckých výkonov ma fascinuje. Prečo udeľujeme OSCARA len real hercom? Na ulici, v bežnom živote sa udejú veľakrát tie najlepšie scény plné pretvárky.

Otvorili sa mi oči, chcem hrať fér a nehrať. Zanechať za sebou divadelné hriechy, mierne prešľapy v miestach, kde bolo presne vyznačené státie. Ale cítim sa zrazu ako list, proste ako nejaký list na strome, ktorý ako jediný rastie opačným smerom, ako ostatná časť. Niekto ma chce urvať preč, lebo narúšam dokonalý celok.

Michaela Smolárová

Michaela Smolárová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia takých ako som ja volajú exoti.... ja sa za to nehanbím, nemám prečo... život je s nami oveeeľa krajší... dokážeme ukázať ostatným iný pohľad na svet... a ja Vám ho chcem ukázať aj takto:)) veď naj sme zdraví:))))))))))) Zoznam autorových rubrík:  from ITK to you:))))rodinkakonzerváreň:))trúba:))) iba o mneslunečkáááako nasrať koňa - meine driste

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu